Friday, May 1, 2009

SELAMAT TINGGAL SAYANG

Awak selalu teman saya ..Awak selalu ade bersama saya..Awak je yg selalu dengar setiap kata2 hati saya..kan??terima kasih awak..setiap hari kalo saya rasa sedih..kalo saya rasa keseorangan dan bila saya rasa saya perlukan teman..awak selalu ade bersama saya..saya ingat lag bile kite sama-sama nyanyi lagu titanic 2 kan..i played the notes n chords while u give the beats..we spent time like every evening..then mlm2 kalau i feel like i need u ..u'll come n again we spent the whole night together..u alwiz give me ur heart to know everything..terima kasih awak..tap satu hari awak dh tak ade..saya cuba cari..tap awak tak muncul2 pun..saya cari awak merata-rata tap still tak muncul jugak..then bila saya tanye ayah saya..dia ckp awak dh xde..awak kena panah petir..hurmmmmm so sekarang saya xtau nk ckp ngan sape dh..sape nk menyanyi dengan saya..hurmmm xpe awak..saya akan cuba rawat awak ok..ayah kata dia akan dapatkan yg baru tap saya xnak..saya akan cuba rawat awak ok..awak bersabar ye...mungkin mengambil mase yang lame..


No comments: