Saturday, February 7, 2009

AL-FATIHAH BUAT DIA YG DISAYANGI

Tanggal 7 feb merupakan tarikh yg paling ku kenangi..pada hari ini la arwah muhd.zulfadry haqim b.dato' norman meninggal dunia kerana sakit yg ditanggungnye sendiri tanpa memberitahuku ..dan entah mengapa pd waktu itu tidak ku sedari walau sedikit perubahan yg ada padanye..dan akhirnye dia pergi meninggalkan keluarganye dan org yg disayanginye..entah mengapa pada hari ini keadaanku berlainan..tidak seperti selalu dan thn2 yg lalu..aku mampu untuk melupakan ape yg berlaku..pd hari ini kisahnya mula menghantui ku..aku berasa tidak selesa..dan aku merasakan kesedihan yg bertalu-talu..semua kata-katanye mula berngiang-ngiang dan memorinye silih berganti..kemudian seperti biasa kak zira akn menelefon ku untk menjemput ke ke kenduri tahlil..tap pd hari ini aku membuat keputusan untuk tidak pergi..dan terus mengurung diri di dlm rumah..dan aku sentiasa teringat setiap kali blk minggu pd hari jumaat dia akn msgku."dah sampai uma?" "oh,ok xpe,nant sy msg blk,awk rest dulu ok.."msg yg sama akn dihantarnye setiap hari jumaat(blk minggu) namun harusku terima hakikat yg aku tidak mungkin bole melaluinye lag..seperti yg pernah dia lakukan..arwah merupakan seorang yg sngat baik..dia seorang yg amat berbeza..he's very unique and cool..namun demikian,aku bersyukur kerana dikurniakn seorang yg sgt baik hat untuk menemani ku dan berkongsi dgn ku..terima kasih awk..dan aku tidak tahu apa yg harusku lakukan selain berdoa kepada-Nya memohon petunjuk dan jln yg terbaik bg ku..aku tidak pernah lupa untuk menghadiahkan arwah doa dan fatihah agar roh nya sentiasa dlm golongan org yg beriman..fad,terima kasih..sekarang sy mula memahami setiap nasihat awk n i've got my answer..thnx..thnx v v v much..

p/s:this txt was written in green cz he love green too much which i dun really like tap "4 u i will"..fad,remember that phrase??thnx.. :>

No comments: