Wednesday, February 18, 2009

TOLONG LA FAHAM..

ok today is 18.2.09..mcm x best je tarikh 2..haha..mmg x best pn..cz ari ni pn my day wasnt that good..it was even worst..haha..emm balik keje mandi n ingatkan nak solat cz dh amik wudu' sekali..then tiba2..my dad called n ajak peg lunch..ok..rambut basah2 mcm mane ek??my dad kata bantai je..dia mmg suka wat surprise mcm 2..ajak last minute..xsuka betul..tap nak wat cm ne..so we head 2 anjung merah..em then mkn..n discuss a few matters..bout my study n my future..haha..he ask me if i want a saga car?i said ape2 pn bole..second hand pn xpe..my mom terus ckp.."NO! IBU X STUJU.."Haha..what ever la mom..then i said saga??mcm bsr je..ok i know its only 1.3 but it is still a big 1 4 me cz i just wanna a micro car..hahaha..i suggest savvy..then dad says dia fikir mcm mane nant..haha..then around 2.30 sampai uma then terus solat..hurmm mls plak nak on9 lepas 2..xde keje plak 2..hehe..so tdo ngan my lil sis,aleeya..tiba2 dgr org azan asar..hurmm dh ptg rupanye..5.15 get up n solat..then called pu3.."nak lepak x?""x bole la,aku ade hal,sori" " ok xpe,jumaat then" then called bell"wat pe?" "lipat kain je" "lepak jom?" "em dtg r uma "siap2 then dtg uma bell..sharp 6 we head to coffee bean..order cuppocino n she ordered iced tea..ok bell sori aku tau ko x suka tempat coffee nie..tap nak wat cm ne..haha..then borak2 sampai la kul 7.15..then balik la kitaorang..hantar bell kat uma then sy pn terus balik uma..sampai je uma..my maid says "qla,ibu suruh msk sayur.." hurmm sayur??nasib baik sayur..haha..then dh msk naik ats siap2..solat maghrib..doa bnyk2..hehe..so that was my day..bored day..n thnx bell..thnx v much..luv u!!

p/s:i miss u fad..

No comments: